Waarom doet mijn domeinnaam het niet?

Er zijn verschillende redenen waarom een domeinnaam het niet kan doen. Maar als alles op de server én in het DNS goed staat ingesteld, ga je je toch afvragen waar het euvel zit.

Kijk dan eens in de WHOIS gegevens van de domeinnaam, bijvoorbeeld via een online dienst zoals WHOis.net.

Tegenwoordig staat daar nog bijzonder weinig informatie in. 'Vroeger' (lees: voordat de AVG om de hoek kwam kijken) kon je er nog hele adressen vinden, maar vandaag de dag zie je eigenlijk alleen nog maar bij welke registrar de domeinnaam is vastgelegd.

Niet helemaal: je ziet er ook de status van de domeinnaam.

Hier heeft de domeinnaam de status 'clientHold'. Dat komt doordat de verificatie e-mail van Domain Robot niet is gevalideerd en daarom is de domeinnaam nu niet beschikbaar.

Meer informatie over het validatie-proces lees je in de gerelateerde artikelen. Opnieuw activeren gaat via de klantenservice. Stuur hiervoor een e-mail met de domeinnaam en je klantnummer naar klantenservice@flexwebhosting.nl of maak een ticket aan via je klantenpagina.

72 of 192 people found this helpful.   


Powered by LiveZilla Live Chat Software