Hoe kan ik mijn facturen naar een ander e-mailadres laten versturen?

Als je je administratie niet wilt lastig vallen met algemene dingen of je zelf niet bezig wilt zijn met het betalen van facturen, kun je dat zo instellen. Door een ander factuur-adres op te geven, sturen wij je facturen naar dat (e-mail) adres.

Stap 1: Inloggen

Het wijzigen van je betaalvoorkeuren doe je via de klantenpagina. Log dus eerst in op https://flexwebhosting.nl/klantenpagina.

Stap 2: Profiel

Het instellen van een facturatieadres gaat via je profielpagina. Daar vind je nog veel meer instellingen (zoals het opgeven van een inkoopnummer en het uitschakelen van automatische incasso).

Tip: Geen zwarte balk bovenaan? Scroll dan eerst helemaal naar boven!

Stap 3: Inschakelen en invullen

Scroll een stukje naar beneden. Daar vind je het blok Facturatie gegevens. Direct op de eerste regel zie je of een alternatief factuur adres momenteel staat in- of uitgeschakeld.

Vink de checkbox in de rechterbovenhoek aan. De velden met alle adresgegevens worden dan invulbaar.

Welke gegevens je hier vervolgens invult, ligt helemaal aan jou. Zit je administratieve afdeling op een ander adres? Vul dat dan in. Gaat het je alleen om een ander e-mailadres, bijvoorbeeld om je facturen direct door een boekhoudprogramma in te laten boeken? Vul dan je eigen naam en adres in en neem alleen een ander e-mailadres.

Als je eenmaal de benodigde gegevens hebt ingevuld, klik je op de groene knop Opslaan om het instellen definitief te maken.

Tip: zet in je spamfilter de domeinen flexwebhosting.nl en flexwebmailer.nl in je whitelist of geaccepteerde ontvangers, zodat je zeker weet dat onze mails ook bij je aankomen!
61 of 172 people found this helpful.   


Powered by LiveZilla Live Chat Software