Als je ergens niet uit komt of er iets mis gaat, wil je natuurlijk in contact komen met iemand die de uitdaging voor je aan gaat. Op de volgende manieren kom je bij ons uit.
Van 's morgens 09:00 tot 's avonds 22:00 kun je ons via de website bereiken. Een van de collega's van de verkoop en/of technische afdeling helpen je graag verder of sturen je vraag intern door.
Chatten is leuk, snel en effectief, maar soms moet je meer informatie kwijt of duurt het wat langer om een antwoord te formuleren. Een e-mail of ticket is dan handiger, omdat daar meer informatie in kwijt kan.
Als je op de klantenpagina bent ingelogd, kun je via het Help center een ticket indienen. Hierbij kun je dan bijlages voegen en kiezen aan welke afdeling je de vraag stelt.
Geen klantenpagina of inloggegevens kwijt? Mail dan naar klantenservice@flexwebhosting.nl, wij zorgen wel dat de mail bij de juiste afdeling uit komt.
Wil je graag een stem bij het bedrijf kunnen plaatsen?
Tussen 09:00 en 17:00 krijg je ons via
Wil je meer weten over onze SLA en de voordelen die je daarmee krijgt? Kijk dan even hier:
Hosting SLA
Behoefte aan een persoonlijk gesprek op locatie? Bij ons in Eindhoven staat de koffie klaar. Maak van tevoren wel even een afspraak. Geef daarbij ook aan wat de reden is voor je bezoek, dan zorgen we dat de juiste mensen met de koekjes komen.