Hoe kan ik jullie bereiken?

Als je ergens niet uit komt of er iets mis gaat, wil je natuurlijk in contact komen met iemand die de uitdaging voor je aan gaat. Op de volgende manieren kom je bij ons uit.

Chat

Van 's morgens 09:00 tot 's avonds 22:00 kun je ons via de klantenpagina bereiken. Een van de collega's van de verkoop en/of technische afdeling helpen je graag verder of sturen je vraag intern door.

E-mail of ticket

Chatten is leuk, snel en effectief, maar soms moet je meer informatie kwijt of duurt het wat langer om een antwoord te formuleren. Een e-mail of ticket is dan handiger, omdat daar meer informatie in kwijt kan.

Als je op de klantenpagina bent ingelogd, kun je via het Help center een ticket indienen. Hierbij kun je dan bijlages voegen en kiezen aan welke afdeling je de vraag stelt.

Geen klantenpagina of inloggegevens kwijt? Mail dan naar klantenservice@flexwebhosting.nl, wij zorgen wel dat de mail bij de juiste afdeling uit komt.

Telefonisch

Wil je graag een stem bij het bedrijf kunnen plaatsen?
Tussen 10:00 en 16:00 krijg je ons via 0388509600 aan de lijn als je een support code hebt, deze vindt je in je klantenpagina. Als blijkt dat je vraag te lastig is om telefonisch te beantwoorden, vragen we je wel vriendelijk om toch even een mailtje te sturen.

173 of 406 people found this helpful.   


Powered by LiveZilla Live Chat Software