Hoe maak ik een emergency ticket aan?

Neem je een VPS, dedicated server of colocatie-dienst af bij Flexwebhosting? Dan kun je ook in het weekend rekenen op onze support.

Voor ernstige storingen kun je een Emergency Ticket insturen. Een Emergency Ticket wordt, ook 's nachts of in het weekend, door een collega behandeld. We reageren hier binnen 15 minuten op. Je kunt een emergency ticket insturen voor storingen aan netwerk, hardware of besturingssysteem.

Het aanmaken van een emergency ticket gaat op dezelfde manier als het aanmaken van een regulier ticket. Vanuit de klantenpagina ga je naar Helpdesk > Ticket center > Nieuw Ticket aanmaken.

Bij het selecteren van de eerste optie "Waarover gaat uw vraag?" heb je overdag de optie om een Storing te melden. Buiten de reguliere werktijden van de TD wordt die optie vervangen door Emergency Ticket.

Let op: aan het gebruik van deze optie kunnen kosten verbonden zijn. Wanneer de oorzaak van de emergency te herleiden valt naar een gebruiker van de server en niet naar door ons gemanagede onderdelen van je server, wordt hier het uurtarief buiten kantooruren voor in rekening gebracht.

Your response helps us to improve this service. We greatly appreciate your feedback.


Powered by LiveZilla Live Chat Software