Ik heb al een factuur voor een nieuwe periode ontvangen, maar wil de dienst niet verlengen. Wat nu?

Voor al je diensten hanteren we een opzegtermijn van ten minste één kalendermaand voor de verlengdatum. Vanaf dat moment worden je diensten gefactureerd en verlengd.

Let op: Zodra de opzegtermijn verstreken is, is het vanuit de klantenpagina niet meer mogelijk om een product op te heffen. Pas als de factuur voor de verlenging is betaald, komt die optie weer beschikbaar.

In uitzonderlijke gevallen kunnen we een product alsnog opheffen, ook al is de termijn officieel verstreken. Dit is wel afhankelijk van het type dienst waar het over gaat, omdat wij voor sommigen ook een opzegtermijn hebben en wij dus misschien al iets voor je hebben ingekocht.

Vragen staat je altijd vrij. Stuur ons even een ticket via je klantenpagina met de dienst en reden voor opzegging, dan kijken wij wat we nog voor je kunnen doen.

Your response helps us to improve this service. We greatly appreciate your feedback.


Powered by LiveZilla Live Chat Software